Тамада Львів

Генеральний план Весільного Свята.

тамада Львів Сергій Купрієнко



Ви вже освідчилися один одному в коханні? Тоді час готуватися до весілля...

 

Генеральний план Весільного Свята.

Я завжди пропоную два варіанти проведення Вашого Весільного Свята:

перший варіант - вишукано, інтелігентно та елегантно,

і другий варіант - весело, красиво та динамічно, тобто додати до першого варіанту більше динаміки, драйву та експресії.


Дана стаття носить лише ІНФОРМАЦІЙНО-ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНИЙ характер, і не є типовим сценарієм, догмою, раз і назавжди встановленим каноном, обов’язковим правилом чи стандартом при проведенні весільного свята!!!!


Будь-яке весілля - це, перш за все імпровізація, побудована на досвіді, професійних якостях і творчих можливостях ведучого-тамади. Манера ведення, конкурси, репертуар завжди залежить від контингенту гостей. Існує багато чинників, які впливають на сценарій свята. Це і кількість гостей, їх віковий ценз, соціальний статус, час і місце проведення вечора, і навіть незначні, здавалося б, дрібниці, будь то провітрювання і кондиціонування приміщення, атмосферні опади і тиск і багато що інше - все це впливає на весільну атмосферу. Але якщо працює професіонал, для гостей всі ці чинники невидимі, і гості весело і невимушено відпочивають, віддаючи всю увагу молодим. При цьому свято проходить весело, цікаво, організовано і динамічно.


Список гостей для тамади бажано скласти наперед в такій формі:


Наречена:..........
Мама: Тетяна Михайлівна
Тато: Володимир Миколайович
Хресний: Пушкін Олександр Сергійович і дружина Тетяна (або Тетяна Прокофьевна). Приїхали з Чернігівської обл., с. Велике. А.С. працює стоматологом. Хобі - з татом друзі з дитинства і заповзяті риболови. У А.С. і Т.п. сьогодні співпали 25 роковини їх сумісного життя, Тетяна була свідком знайомства молодих і т.п. Загалом, потрібно підкреслити, що пов'язує цю людину з сім'єю молодят і іноді його соціальний статус. Чим більше інформації для тамади, тим цікавіше можна зробити «підводку» до їхнього тосту.
Хресна: ....
Бабусі/дідусі: .......
Рідні брати/сестри: ......
Дядьки/тітки: ........
Друзі/колеги: ........
Аналогічну інформацію слід викласти і щодо нареченого.
Список, звичайно ж, може коректуватися.
До списку бажано додати свої фото у цифровому вигляді (на флешці або CD): кілька фото де Ви разом, декілька фото, де самі по собі, і фото де Ви разом у колі друзів, на уїк-енді, паті, дні народженні і т.п. і т.д. Антураж навколишнього середовища будь-який: місто, квартира, пляж, вулиця, студійні фото і т.д. Кількість 20-30 шт, обовязково щоб якісно та виразно були видні Ваші обличчя у різних ракурсах.


На весіллях прийнято проводити веселі конкурси. А за участь обдаровувати переможців подарунками. Звичайно, у передсвятковій метушні не вистачає часу на вибір подарунків. Але не варто недооцінювати значення весільних сувенірів. Якщо вони підібрані з любов'ю, безпосередньо молодятами, то такі заохочувальні подарунки мають набагато більшу цінність, ніж куплена ненароком дрібничка. Так, звичайно, призи не повинні бути дорогими, але обов'язково викликати симпатію і приємні спогади про Ваше свято.
Список та фото можна відправити по електронній пошті: kuper9@mail.ru або передати мені за тиждень до весілля, який я присвячую підготовці до Вашого Свята.

1.Зустріч молодих.
Як правило, зустріч молодих проходить безпосередньо у залі, у святковій атмосфері. ( Іноді зустрічають молодят і перед входом до зали, при цьому посипаючи наречених житом і пшеницею, чи пелюстками троянд, поступаючись їм дорогою першими зайти у святковий зал ).
Я рекомендую варіант зустрічі молодої пари у залі. По-перше, молодята зможуть трохи відпочити з дороги і поправити зачіски, привести себе в порядок, підготуватися до прийому подарунків, а гості неспішно зможуть піднятися, зняти верхній одяг і підготуватися до зустрічі молодих. По-друге, з'являється трохи часу почекати тих гостей, які затримуються (буває, що на момент приїзду весільного кортеджу - в наявності трохи більше 50% гостей). При цьому молодята можуть провести невеличку фотосесію біля ресторану, на лімузинах і пофотографуватися з гостями, які ще тримають в руках розкішні весільні букети. І окрім всього цього, молодята будуть заходити не в абсолютно пустий зал, який зустріне їх лише тишею і пусткою, а в зал, який переповнений емоціями щастя і радості, квітами, вибухом оплесків і овацій в адресу головних героїв свята. З професійної точки зору - зустріч у залі - це урочиста обстановка, весільний марш, аплодисменти, хороше світло і ракурс для відеозйомки.
На зустріч молодих батьки готують весільний коровай на рушнику (або хліб-сіль), пляшку шампанського і два (або шість) святкових келихів. Що слід робити батькам і молодятам, я розповім безпосередньо на місці.
Молоді заходять до зали під звуки святкового весільного маршу і овації гостей. Проходить обряд зустрічі наречених. Після привітання батьків, молодят поздоровляють гості. Тут також можливі варіанти з врученням подарунків. Я рекомендую, щоб квіти і подарунки гості дарували нареченим по схемі: «подарував і за стіл» (в цьому випадку навколо молодої пари не створюється натовп). Батьки і старости - рідні дядьки або брати, призначені по одному-два з кожної сторони (на невеликих весіллях можуть і бути відсутні) запрошують і допомагають гостям, які вже подарували подарунки займати місця за святковими столами. (хоча і тут можливі варіанти, пов'язані з розстановкою столів, бажанням замовника запрошувати гостей за стіл по наперед виставлених красивим карточкам на столових приборах, або ж на мольберті є намальована схема посадки гостей. Вибір з якого боку сидять гості нареченого і нареченої, де сідає молодь більш юного віку, а де молодь більш старшого віку і т.п. Все це ведучий визначає по місцю і рекомендує батькам, як правильно запросити гостей до столу.)
Слід зазначити, що у східних областях України, зазвичай на початку весілля даруються лише квіти, а подарунки вручаються гостями уже за другим столом.
У даній статті я утримаюся від опису усіх видів звичаїв, ритуалів, традицій та обрядів. Скільки областей України, стільки ж існує і варіантів цих звичаїв. (Наприклад, в деяких областях України, при визначенні хто буде головою сім'ї, коровай кусають, у інших ламають, а в деяких цього взагалі не роблять, а використовують «шишки»). Все це знову ж таки я визначаю по місцю, вирішуючи ці нюанси з молодою парою, та з батьками, підказуючи і радячись з ними, враховуючи їх побажання і бачення того або іншого звичаю.
2. Перше застілля.
Перший стіл, як правило, триває максимум 60-90 хвилин. (У спекотний літній час або у разі, коли на весіллі чимало гостей, що курять, іноді оголошується невелика перерва). Основне правило першого столу - не завантажувати гостей, дати людям поїсти, відпочити, поспілкуватися. У ведучого є радіо-мікрофон, бігати нікуди не потрібно, всі тости - з місця (іноді гості виходять до головного столу молодих).
Перший тост - мама нареченої, другий - мама нареченого, потім - тато нареченої, тато нареченого. Іноді тости поєднуються - тост батьків нареченої, потім тост батьків молодого. (Можливі нюанси, коли когось з батьків немає, або батьки в розлученні - це все обумовлюється.) Динаміка тостів визначається по ходу весілля. Тамада не примушує наливати і випивати, а лише «запрошує гостей час від часу наповнювати чарочки і келихи». (Іноді, в деяких ресторанах, гостями опікуються офіціанти, наповнюючи келихи, а іноді старости – «заслужені дядьки Йосипи» з серії «пиймо панство, бо все з’їдять»).
У проміжках між тостами звучить інструментальна легка музика, (інколи просять фонову музику жанру джаз, блюз або лоунж) і тамада розповідає про молодих, наприклад, хто вони по гороскопу, де збираються провести медовий місяць, і т.п. і т.д. Все це носить суто репризний характер. При цьому хтось з гостей переможе у невеличкому бліц-конкурсі, і буде відмічений маленьким подаруночком від молодят. Ніяких рухомих «стрибаючих» конкурсів за першим столом, як правило, не проводиться. Якщо зі мною працює соліст-скрипаль, саксофоніст чи струнний квартет, в проміжках між тостами звучать мелодії у їхньому виконанні.

3. Перший танець молодих.
Молода пара визначає композицію, під яку вони танцюватимуть перший танець. (Бажано найменування композиції повідомити мені наперед). Іноді молодята, звертаючись до хореографів, роблять постановку першого танцю – це просто розкішний подарунок і собі, і гостям.
Після першого танцю молодята запрошують гостей потанцювати (60-90 хв.) Інколи на весіллі жива музика комбінується з дискотекою, інколи присутня система караоке для гостей, котрі хочуть зробити музичний подарунок для молодят. У дискотечному варіанті репертуар - будь-який: як для молоді, так і для людей більш старшого віку. Це і українські весільні пісні, (гопанки, коломийки, польки, вальси) і супер-хіти дискотек 80-х, 90-х років, і латино-східно-євро-американська музика, і вітчизняна естрада, і елементи клубного фольклору і андеґраунду, одним словом музика усіх стилів, жанрів та напрямів. Все це може супроводжуватися хорошим світлом і лазерним шоу. (молода пара може підготувати список пісень, які вони хотіли б обов'язково почути на своєму святі, або записати їх на диск або флешку). Зрештою музичний репертуар, зазвичай, завше узгоджується задовго до весілля. Не надто перенасичена і конкурсна програма (без фанатизму) в залежності від контингенту гостей: «Містер Мускул», театралізоване дійство «Історія Карибського Кохання Молодої Пари», «Серця назустріч», «Чиї гості найкращі», «Танці з зірками», «Сімейний тандем», «Подарунок навпроти», «Маршрутка»

4. Другий стіл.
Другий стіл (стіл гарячих закусок 40-60 хв.) Через 15-20 хв, як гості посмакують, починається більш активна конкурсна програма. Наприклад, з молодою парою розігруються сімейні обов'язки, або ж подарунки один одному протягом медового місяця, або ж «перша спільна сімейна робота». Тут беруть активну участь і гості, допомагаючи молодим, і проводяться бліц-запитання для нареченого і нареченої, розігруються призи. При цьому продовжують звучати вітання від гостей в адресу Головних Героїв Весільного Свята.
Іноді за другим столом проводиться обряд викрадення туфельки нареченої Я пропоную провести викуп у казковому виконанні. Розігрується весела казка за участю богатиря, прекрасної царівни, Баби-Яги, Солов'я-розбійника, Змія Горинича - чудовий подарунок гостям і молодятам.
Разом з тим хочеться ще раз відзначити, що кожне весілля індивідуальне. На одному весіллі гості хочуть брати участь більше в рухомих, яскравих костюмованих конкурсах, на інших, віддають перевагу консервативним конкурсам, типу «Секрет космічних технологій» «Вгадай мелодію», «Показуха», на третіх хочуть бачити більш «розкуті» конкурси, типу «Танець з бананом» або «Стриптиз у виконанні дружбів» все це, знову ж таки, наголошую, визначається бажанням молодої пари, в залежності святкового настрою і контингенту Ваших гостей.

5. Друга танцювальна програма.
Продовжується танцювальна програма, яке теж переплетена конкурсними розвагами та забавами.
У кульмінаційний момент виконується «Танець зятя і тещі» (у народному стилі існує ще й обряд «Чоботи»). Цей обряд і танець обговорюємо окремо. Після цього танцю іноді робиться танець нареченої з татами.
Під час танцювальної програми можуть викрасти наречену. Починається шоу для нареченого і дружбів. Ось тут - повна свобода дій для викрадачів нареченої. Друзі нареченого і нареченої можуть навіть самі придумувати випробовування. В окремих випадках я пропоную декілька «ударних» конкурсів.
(Побажання: узгодити дії викрадачів з тамадою, обов’язкова присутність у залі представників викрадачів з якими можна вести переговори, постійний мобільний зв'язок, не ховати наречену в холодильник і не відвозити в машині невідомо куди)

6. Третій стіл.
Третій стіл (гарячих страв і пісень). Продовжують звучати привітання. На момент подачі гарячих страв, як правило, конкурсна програма переривається.
За третім столом зазвичай звучать застільні пісні. Щоб було цікавіше, пропонується змагання «Хто кого переп'є» (вибачте, «переспіває»).

7. Третя танцювальна програма.
Щосили розгортається лазерне шоу і запальна дискотека. Якщо хтось з гостей захоче зробити музичний подарунок молодим, працює система караоке.
Перед солодким столом іноді запускається святковий фейєрверк на честь молодих.


8. «Весільний Торт» та «Весільний Коровай»
(Іноді, якщо весілля починається о 14-15 годині дня, ці столи відокремлюються).
За цим столом проводиться обряд «Перший шматочок Весільного Торту» та «Розрізання весільного Короваю», при цьому визначається, хто буде головою сім'ї, обряд «Зняття вельону», проводиться феєрія «Танець з свічками» та родинний танець «Одна Родина». Тут знову ж таки можлива маса варіантів, які завжди обумовлюються.


Весільний коровай, як правило, розрізають старости, або якщо їх немає дружби з дружками. Центральна частина короваю («шапка») підноситься молодим і в жартівливій формі визначається, хто буде головою сім'ї. Потім коровай розрізається і розноситься гостям, підошва короваю, як правило, призначена музикантам чи ді-джею (інколи на неї кладуть ще й 2 пляшки горілки).

 

Обряд «Зняття вельону» також має чимало варіантів і завжди узгоджується молодятами та батьками молодих. У деяких районах, навіть Львівської області, вельон знімає наречений, при цьому цілуючи суджену після кожної знятої шпильки, або кажучи їй ніжні слова. І тільки після цього мама молодого пов'язує хустку на голову нареченої, при цьому наречена три рази відмовляється від хустини. Потім наречена приміряє фату незаміжнім дівчатам і кидає незаміжнім дівчатам вельон, або свій весільний букет. Іноді вельон не знімається (у випадку, якщо наступного дня другий день весілля з іншими гостями) і наречена, лише кидає свій букет незаміжнім дівчатам. В окремих випадках вельон (чи весільний букет) є «адресним», тобто вручається конкретній дівчині.


Для нареченого існує обряд «зняття підв'язки нареченої», яку він кидає неодруженим хлопцям. Цей обряд прийшов до нас з Європи і не завжди є обов'язковий.
Весільний торт. Виноситься персоналом ресторану, або дружбами і дружками, в урочистій обстановці, під звуки фанфар. Молодята удвох розрізають весільний торт, а потім обслуговуючий персонал ресторану розрізає торт і розносить гостям до солодкого столу.


«Танець з свічками» (інколи з бенгальськими вогнями). Відносно новий сучасний ритуал. Ось один з варіантів: всі гості запрошуються в коло, дружки та дружби роздають гостям невеликі свічки. У центрі кола – молода пара. У молодят в руках одна велика красива свічка. Батьки молодих від своїх засвічених свічок запалюють полум'я свічки, як полум'я сімейного вогнища своїм дітям. Потім молоді передають вогонь свічки своїм рідним, близьким, друзям. Все це супроводжується ліричною музикою, душевними словами, лазерним шоу. Після цього звучать слова подяки молодих батькам, близьким, всім тим, хто прийшов розділити з ними Найпрекрасніший День Їхнього Свята.
(Проведення цього обряду, як і фейєрверк, слід обговорити з адміністрацією ресторану. На жаль не всі заклади допускають запалювати свічки, влаштовувати феєрверки, чи розсипати пелюстки троянд)


У даному плані я вказав лише основні концепції проведення Вашого Весільного Свята. На попередній зустрічі з молодятами максимально враховуються всі побажання та бачення торжества з боку молодої пари та їхніх батьків. Досвідчений тамада ніколи не працює строго по сценарію, а як актор, режисер, психолог створює те Весілля, яке уявляють собі молодята.
Молодій Парі же хочеться побажати Великого Сімейного Щастя. Хай гарний настрій, душевна теплота, натхнення і любов завжди будуть з Вами і Вашими близькими! Я буду радий допомогти зробити Ваше Свято незабутнім, оригінальним, красивим і веселим.

 

Ключові слова: тамада Львів, тамада весілля, весілля Львів, тамада у Львові, весільний тамада, тамада весілля львів, тамада Купрієнко, тамада на весілля, тамада Львов, тамада во Львове, тамада свадьба, свадьба Львов, тамада, Львів, весілля, тамада на весілля Львів, тамада на весілля у Львові, тамада на весілля зі Львова, львівський тамада, весільний тамада, свадьба, корпоративний тамада, професійний тамада, елітний тамада, тамада на весілля, тамада і ді-джей, тамада та ді-джей, тамада та dj, тамада і dj, тамада ді-джей, тамада dj, tamada dj, тамада ди джей, тамада и ди джей, тамада ді джей Львів, тамада ди джей Львов, тамада на банкет, тамада на бенкет, тамада на корпоратив, тамада на корпоративне свято, тамада на корпоративний ювілей, тамада на корпоративну вечірку, корпоратив, тамада на день народження, тамада на випускний вечір, тамада на випускний бал, тамада на випускний, тамада на новий рік, тамада на новорічну вечірку, тамада на святкову новорічну вечірку, тамада на свято, новорічний вечір, тамада на вечірку, тамада на приватну вечірку, тамада на ювілей, тамада на зустріч однокурсників, тамада на зустріч однокласників, тамада на екватор, тамада на зустріч випускників, ведучий весілля, ведучий весільного свята, ведучий весільного торжества, ведучий шоу, ведучий шоу програм, ведучий корпоративних заходів, ведучий корпоративної вечірки, ведучий корпоративного ювілею, ведучий корпоративного свята, конферанс, конферансьє, елегантний тамада, веселий тамада, інтелігентний тамада, кращий тамада, найкращий тамада, супер тамада, вишуканий тамада, неперевершений тамада, весілля, банкет, бенкет, день народження, ювілей, випускний, випускний вечір, випускний бал, корпоратив, корпоративна вечірка, корпоративне свято, корпоративний ювілей, корпоративні заходи, вечірка,весілля, весільні послуги, свято, випускний, випускний вечір, випускний бал, день народження, ювілей,  промо акція, рекламна акція, lviv, lvov, lwiw, lwow, lemberg,cooper, Kuprienko, Sergey Kuprienko, DJ Cooper, kuper, львівський тамада, тамада у Львові, тамада зі Львова, весілля Львів, Львов, Куприенко, Сергей Куприенко, тамада во Львове, профессиональный тамада, элитный тамада, тамада на свадьбу, тамада свадебного торжества, тамада на свадебный праздник, тамада на банкет, тамада на юбилей, тамада на корпоратив, тамада на день рожденья, тамада на день рождения, тамада на вечеринку, тамада на встречу одноклассников, тамада на встречу выпускников, тамада на выпускной вечер, тамада на экватор, тамада на новый год, тамада на праздник, тамада на корпоративный праздник, тамада на корпоративный юбилей, тамада на корпоративные мероприятия, ведущий корпоративных мероприятий, ведущий свадьбы, ведущий свадебного праздника, ведущий свадебного торжества, ведущий шоу, ведущий шоу программ, элегантный тамада, весёлый тамада, интеллигентный тамада, лучший тамада, самый лучший тамада, супер тамада, изысканный тамада, непревзойдённый тамада, свадьба, банкет, день рожденья, день рождения, юбилей, выпускной, выпускной бал, выпускной вечер, корпоратив, корпоративная вечеринка, корпоративный юбилей, корпоративный праздник, DJ Cooper (Сергій Купрієнко), корпоративные мероприятия, вечеринка, свадьба, свадебные услуги, тамада во Львове, львовский тамада, тамада со Львова, свадьба, Сергій Купрієнко, Львов, lviv, lvov, lwiw, lwow, lemberg, cooper, Kuprienko, Sergey Kuprienko, DJ Cooper, kuper,свадебный тамада, тамада, весілля, львів, львов, свадьба, випускний, корпоратив, Купрієнко, ді-джей, тамада, ди джей, весілля, dj, tamada, ведучий, ведущий, выпускной

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Обновлен 12 июл 2013. Создан 20 июн 2010